2011-04-04

okej idag har vart en bra dag, tror jag. skulle ha tränat men min bror va hemma så då kunde jag inte. imorgon kan jag tyvärr inte heller köra då jag ska till någon jävla grej på arbetsförmedlingen.. längtar inte.

jag kan nu officiellt säga att jag kan tacka nej till sötsaker hur lätt som bara den. det gör mig ganska så nöjd. slipper tänkta på det så mycket. kroppen går på vana. om man slutar äta så mycket så accepterar den det. längtar redan. ska ta 3-5 dagar.

jag känner hetsen och längtar efter att börja träna. kommer ihåg för 2 år sedan, då var jag ute och sprang varje kväll. ska komma in i det igen!! ska skriva ett tränings-schema så jag kommer in i det. kommer vara jobbigt i början, men jag längtar också! 2 av mina vänner har tränat i typ 2 månader nu. man kan se hur de har blivit mycket smalare. kan de så kan fan jag med!

hittade idag mitt ideal. hur jag KOMMER se ut när jag e klar. detta kommer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0