2011-04-05

träningsschema:

måndag: zumba kanske annars vila
tisdag - fredag: cykla - 30 min + när det blir varmare springa på kvällen också
lördag - söndag: yoga - 1 timme + styrka

okej detta är träningsschemat som jag SKA följa. jag tänkte mjukstarta så att jag inte tappar och skiter i det totalt. annars käns detta riktigt bra. och här kommer mitt matschema. jag har alltid vart i behov av struktur. skolan/jobbet/livet och när jag inte har haft det så har allt fallit samman. därför måste jag ha ett matschema också, här kommer det.

matschema:

måndag: vad jag vill förutom socker
tisdag - söndag: frukost; 1 glas vatten. lunch; 1 skål gröt med bär. middag; soppa. BARA drick vatten/juice ibland från och med nu.

idag va mixad. sket i arbetsförmedlings grejen, ringde och sa att jag var sjuk. måste dit såsmåningom men ah fan inte idag. vaknade dock typ lite innan 7, vilket var bra. känner att 9 vilket jag brukar gå upp är för sent om jag ska träna och så. har ätit gröt och knäckebröd idag. känner mig ändå som ett fetto och så jävla ful..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0