2011-04-06

okej idag (igår egentligen..) var en bra dag. jag känner att jag är inne i bra matrutiner nu igen! dock failade jag med att gå upp på morgonen. måste bättra mig mycket bättre med det. ska börja att ta halv 8/8 till å börja med. annars blire för tufft. vaknade dock 7 men ah det var för tufft för att hålla sig helt vaken.

jag är JÄTTE törstig varje gång jag vaknar (vaknar på natten och är det med) så jag brukar börja dagen med ett glas mjölk. ska byta ut det mot vatten sedan och så måste jag få igång vatten drickandet!!

vägde mig idag, vågen stod på 66.1. vägde mig 3 gånger bara för att vara helt säker. dock e jag osäker på om våran våg e korrekt, den separ ibland vilket gör mig orolig.. men ah var sjukt nöjd över det i alla fall! måste bara få bukt på morgon rutinerna, sen kan jag äntligen börja träna! ska typ köpa springskor nu i helgen! LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0