2011-04-07

skriver nu ifall jag bestämmer mig för att försöka sova efter jobbet (vilket jag gjorde igår). har än så länge bara druckit ett glas mjölk och ätit en skåla med gröt + bär. BRA BRA BRA! var också hemma hos modern igår och åt inga nötter!!! fatta INGA!! åt dock bröd.. men ah ville unna mig något!

har ätit mer än vanligt idag men känner mig ändå ganska slut och tomm.. fattar ingenting.. måste sluta dricka så jävla mycket mjölk. onödigt när man kan dricka vatten. är det någon som vet om fun light e bra? kollade och det stod att den inte innehöll så mycket kalorier och inget socker? dock måste den ha sjukt mycket sötningsmedel i.. aja det duger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0