2011-03-23

okej dag två, än så länger helt okej. idag var ännu en seg dag. tog studenten förra våren/sommaren och sedan dess har det inte hänt så mycket. hade jobb förra hösten men vantrivdes och var glad när jag fick gå i slutet av december. nu har jag bara kvar ett kvällsjobb som jag haft i 2 år. fast nu jobbar jag 3 dagar. hade seriöst hellre haft ett dagsjobb 5 gånger i veckan, men ah det är som de är atm. håller på och söker (eller ska börja supersöka nu) hoppas på något bra!

det första jag åt idag va yoghurt och det va typ.. efter 12 tror jag. så idag va jag officiellt utan mat i 24 timmar ett tag. skulle antagligen ha kunnat kört hela dagen utan mat också egentligen. men jag känner att det är bra att vänja kroppen först. kände av det idag när jag böjde mig ner och skulle lyfta saker. halvsvimmade, men det har jag ju vart van vin en gång. bara att härda igen.

åkte hem till mamma sen efter. de hade precis ätit vofflor som jag missade och sedan körde de glass mm. är sjukt stolt över att jag inte åt något. nu känns det på riktigt igen. jag kommer klara det den här gången! dock åt jag nötter.. MÅSTE SLUTA MED DET!! planerar att fota mig själv för extra pepp och för för och efter bilder. jag måste se det själv för att känna peppen. har redan ångest, hatar att se mig själv i spegeln..

dagens matintag:
1 skål jordgubbs/vanilj yoghurt
1 ganska stor skål med grönsaksbuljong + ca 1½-2 dl ärtor + en vitlöksklyfta
en handfull nötter
halv klase vindruvor
1 mango
1 glas vatten - ska börja dricka 1-2 l om dagen nu

FAN VA MYCKET USCHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0