2011-03-24

okej faildag. åhh jag HATAR MIG SJÄLV!! klarade mi ganska bra på förmiddagen men sen när jag kom hem från jobbet så åt jag massa.. fan va jag känner mig äcklig.. vägde mig i tisdags, då stod vågen på 67.3. idag innan jag duschade va den på 66.7 tror jag. gjorde mig lite gladare. måste börja med träningen så att fettet försvinner. ska typ på zumba på måndag eller så. känns as pinsamt med ah, det ska ju tydligen funka. ska bara prova på första gången och se om det är värt att satsa på.

dagens matintag:
i skål gröt - med mjölk och bär
75 cl grönsaksbuljong - med 2 vitlöksklyftor, 1 dl ärtor och i quornbiff
2 pannkakor - med kanske 1-2 dl bär
15 skivor inlagd gurka
1 glas vatten - med citron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0